Zwroty i reklamacje

Zależy nam, aby każdy Klient była w pełni zadowolony z zakupów w naszym sklepie. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zakupionych produktów, poniżej przedstawiamy wytyczne, które mają na celu ułatwienie procesu reklamacji oraz zwrotów.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady zakupionego produktu, nasi Klienci mają prawo do złożenia reklamacji. Postępowanie reklamacyjne jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Cywilnym. Dążymy do tego, by każdy produkt dostarczany był w najlepszej jakości i wolny od wad. Informacje na temat procesu reklamacji oraz odpowiedzialności z tytułu wad produktu znajdują się na naszej stronie internetowej w zakładce „Reklamacja towaru”.

Reklamację można złożyć na dwa sposoby:

  • Pisemnie na adres:
    • STP PAULINA ŁACISZ-MARCINKOWSKA  z siedzibą przy:
    • Zalesiczki 36, 97-505 Dobryszyce, NIP: 7722429880
    • tel.: ‭+48 660 465 154‬
  • Elektronicznie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@joszka.pl

Zalecamy, aby w opisie reklamacji zawrzeć jak najwięcej informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady. Wskazanie sposobu, w jaki chcieliby Państwo, abyśmy rozwiązali problem (np. wymiana produktu, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy), pomoże nam szybciej i sprawniej rozpatrzeć reklamację. Podanie danych kontaktowych ułatwi nam bezpośredni kontakt w celu omówienia dalszych kroków.

Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy Klient, który zawarła umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Aby to uczynić, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem wyznaczonego terminu.

Oświadczenie można złożyć:

  • Pisemnie na adres:
    • STP PAULINA ŁACISZ-MARCINKOWSKA  z siedzibą przy:
    • Zalesiczki 36, 97-505 Dobryszyce, NIP: 7722429880
    • tel.: ‭+48 660 465 154‬
  • Elektronicznie, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@joszka.pl

Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu wszystkich dokonanych płatności, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty zwrotu produktu ponosi Klient, chyba że Sprzedawca zaproponuje inny sposób odbioru.

Formularz odstąpinia od umowy .pdf

Wyjątki od prawa do odstępna

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umów o specyficznym charakterze, m.in. dotyczących produktów szybko psujących się, wykonanych na indywidualne zamówienie, czy też tych, które z powodów higienicznych lub ochrony zdrowia nie nadają się do zwrotu po otwarciu opakowania.

W Joszka Store stawiamy na transparentność i jasne zasady. Mamy nadzieję, że powyższe informacje pomogą Państwu w ewentualnym procesie reklamacji lub zwrotu. W razie dodatkowych pytań, nasz zespół obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji.